Portello: Jo det brukar mest bli tv4-sport tittande. Som igår när det väl va ca 6 timmar på raken. Men får väl försöka hålla mig vaken och ha canal + på i kväll.
Fastän jag tittar en hel del på UFC så saknar jag lite av K1 då ground game inte är lika roligt att titta på. Men hittade faktiskt en sida som blir bookmarked. dagenstv.com/se/chart/?cat=68
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fastän jag tittar en hel del på UFC så saknar jag lite av K1 då ground game inte är lika roligt att titta på. Men hittade faktiskt en sida som blir bookmarked. dagenstv.com/se/chart/?cat=68
Nu kanske man kan finna lite mer.
Redigerad kommentar