Knylan: Hehe ja kriterierna för att vara en "våt dröm"för mig, minskar stadigt så visst, Lakos.
Det skulle vara intressant att veta hur nubben/linkan tänker just nu. Om man är beredd att chansa och starta serien med dom backar vi har eller om någon ska in till varje pris.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det skulle vara intressant att veta hur nubben/linkan tänker just nu. Om man är beredd att chansa och starta serien med dom backar vi har eller om någon ska in till varje pris.