Per HApps: Det var inte så mycket med det. Den enda han skrev var: Tack för ditt mail och dina synpunkter. Jag håller med till 100%, det är helt oacceptabelt om spelarna är ute och dricker alkohol under matchveckor. Jag kommer att gå vidare med detta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tack för ditt mail och dina synpunkter. Jag håller med till 100%, det är helt oacceptabelt om spelarna är ute och dricker alkohol under matchveckor. Jag kommer att gå vidare med detta.