hubbenorlen: Ja men nu är det inte matchveckor. Men jag förstår vad du menar o jag kan hålla med dig. Men att ha en lång tråd om detta pga en händelse under tidig försäsong tycker jag är att ta i.
Låt oss hoppas att detta var den enda incidenten den resterande tiden av den här säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag förstår vad du menar o jag kan hålla med dig.
Men att ha en lång tråd om detta pga en händelse under tidig försäsong tycker jag är att ta i.
Låt oss hoppas att detta var den enda incidenten den resterande tiden av den här säsongen.