1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1391630

Sv: Apropå nånting...
Olle: På tal om Ryssland; kommer du ihåg att det var någon svensk spelare som visade en böteslista från en KHL-klubb där man bötessatt olika snedsteg för spelare? Ungefär; "Missad träning- 500Eur", "komma full till träning-1kEur"
Vi är nog ganska förskonade i ankdammen här hemma trots allt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: "Komma full till träning" haha, jobbigt läge att det äns finns en sån bötesnivå.

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jag tror att dom flesta lagen, även i ES, har någon sorts lista över felsteg som renderar i böter. Förmodligen inte lika höga belopp dock. I nåt inslag från "HV71-tv", eller vad fan dom kallar det där nere, så hade dom någon genomgång om bötesbelopp för spelare. Men dessa var av mindre seriös karaktär.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer