Inlägg: 1392173
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Kostiainen: Nä det här var inte en kryssfemma. Tror det var en 3-serie. Kanske skulle byta olja åt Corso? Nä han var inte kvar då....hmmmm
Däremot såg jag han ränna på Biltema när de precis hade nyöppnat i Birsta!? Köpte Stål-bryn till skrillena, kanske sålt Skridsko-slipen och ska göra allt för hand istället?