ersson: Vad håller du för klass i dag tycker du? - Vi snackar NHL-klass, får jag några flippass så stänker jag dit dom... Svaret följs av ett stort garv, innan han därefter blir lite allvarligare: - Jag ska hålla elitserieklass. Jag är fräsch i kropp och knopp och det är längesen jag kände mig så här fräsch.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad håller du för klass i dag tycker du?
- Vi snackar NHL-klass, får jag några flippass så stänker jag dit dom...
Svaret följs av ett stort garv, innan han därefter blir lite allvarligare:
- Jag ska hålla elitserieklass. Jag är fräsch i kropp och knopp och det är längesen jag kände mig så här fräsch.
Fortfarande skön han Hedström.