Inlägg: 1392641
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Det har jag ingen åsikt om, det jag hade en åsikt om var att du skrev att Jonte garanterat skulle få en högre lön om han blir kvar efter tryouten trots att Linkan sagt annat.
RR2: Angående intresse för spelare ja, men inte annars.
RR2: Angående intresse för spelare ja, men inte annars.
Redigerad kommentar
Svara bara på frågan: VARFÖR har vi inte redan värvat 1:a backen när så många backar, på den redan skrala listan över ledigt folk, försvunnit en efter en till andra klubbar?
Som någon sa tidigare idag, linkan har plockat in dom "enkla" värvningarna först och sparat den viktigaste till sist. Om vi har pengar, varför har man då inte hört ett enda agentrykte om timråintresse för en spelare? Nyss gick linkan ut och sa att Strålman har varit ett långskott hela tiden, istället har man ryckt i Caslava som varit under kontrakt i KHL hela tiden. Sen då?
Vad är det du tror linkan väntar på?