1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1392647

Sv: Apropå nånting...
Olle: Att han förmodligen hade självkostnadslön under tryouten ja.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tycho: Ja precis? 20 000 kr? Jag förstår inte vad det är du stör dig på, jag har inte utgett mig för att veta något som andra inte vet.

Jag tycker bara att hela grejen kring jonte är onödig. Samma sak med Hertzberg. Vi behöver inte undermåliga spelare på tryout, innan dessa anslöt till truppen så behövde vi en 1-2:a ytter som kunde prestera. Dom drömmarna försvann. Nu behöver vi en 1:a back och det ser även ut som att vi kan glömma den spelaren också.

Inga rykten kopplar samman Timrå IK med en back där ute på marknaden, linkan/nubben borde jobba röven av sig för att hitta den här spelaren, istället signar vi två "maybes" på tryout.

Sv: Apropå nånting...
Jimmy H med bland annat lite kommentarer kring Jonte.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer