Jockz: Det gör dom säkert. jag är bara fundersam på varför inte ett enda rykte (och nu räknar jag alltså inte Strålman/Caslava) har sipprat ut.
Vi är i det skedet av silly nu där alla agenter borde göra alla intressenter offentliga i ett försök att trissa upp priset på spelaren, ändå har man inte hört ett knyst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi är i det skedet av silly nu där alla agenter borde göra alla intressenter offentliga i ett försök att trissa upp priset på spelaren, ändå har man inte hört ett knyst.