Frella: Tänkte iofs mer på om han (ifall try-outen inte skulle gå planenligt) skulle ha möjlighet att återgå till Asplöven och fullfölja det kontraktet. Äh, jag är nog alldeles för trött för att förstå mina egna tankar, och följaktligen inte heller kunna uttrycka mig tydligt.
Frella: Jag tror inte att ett div1-kontrakt är svårt/dyrt att krångla sig ur alls. Det krävdes nog bara att en elitserieklubb var intresserad. Och det var det som bekant.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer