Johnny Bravo: Jo, jag vet. Det är väl kanske så jag tänker också. Dricka utav helvitte (med tanke på de som ska sitta med i baljan) och sedan kila vidare, liksom. Problemet är att det börjar sina i baljan, högst osäker på om jag hinner med det innan det är försent. Pikken, Bulla, Jokela (ska tydligen sova över hos Pikken) hälsar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Problemet är att det börjar sina i baljan, högst osäker på om jag hinner med det innan det är försent.
Pikken, Bulla, Jokela (ska tydligen sova över hos Pikken) hälsar.
Nu måste jag bada vidare innan det är försent.
Hörs!