Johnny Bravo: Det enda träning du lär fått idag var väl när du bar ölen från systembolaget till bilen, promenaden var väl när du snodde handikapprutan utanför för att slippa gå så långt...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det enda träning du lär fått idag var väl när du bar ölen från systembolaget till bilen, promenaden var väl när du snodde handikapprutan utanför för att slippa gå så långt...
Bah,,kan din typ.