Snackade med Hedström på elitloppshelgen och visst har han känsla för Timrå tror på honom och behövs i det unga Timrålaget. han är faktiskt kompis med fi**an M Nilsson i Djurgårdan som klöste ögan ur Koskinen lycka till Hedström. Backarna ser ut som ett problem en back måste in och en klassback, annars är säsongen i moll
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
tror på honom och behövs i det unga Timrålaget. han är faktiskt kompis med
fi**an M Nilsson i Djurgårdan som klöste ögan ur Koskinen lycka till Hedström. Backarna ser ut som ett problem en back måste in och en klassback, annars är säsongen i moll