1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1392966

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Det känns som att Läppa och Grunka ligger i lä när det snackas Timrå IK och sponken.
Vis av erfarenhet är det lätt för gemene man att "spä på" när man råkar se någon kändis på stan. När personen dessutom kommer ut från krogen framåt småtimmarna är det lätt att dra lite väl stora växlar av det hela. En person som är salongsberusad är helt plötsligt askalas och raglar...

Jag betvivlar inte alls att det fanns någon/några som var ut i går, allrahelst då de hade en ledig dag idag. Men jag tror inte alls på att någon var askalas. Lite salongsberusad på sin höjd.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Precis så kunde det mycket väl vara.

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Precis, klart de får ta några glas och komma ut lite.

Men skulle jag se en "stupfull" spelare från och med nu och vidare under säsongen kommer i alla fall jag gå fram och fråga vad f-n han håller på med?!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer