ÖstrandsNisse: HS är en fristående sajt och inte något officiellt forum för varken TIK eller SK. Det länkas hit men det är också allt.
Inlägg: 1393172
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så ser jag Bagarn på ett flertal bilder från igår på Birsta.
Ville bara säga det.
Ville bara säga det.