1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1393193

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo:

Ja anonymitet behöver inte vara något ömsesidigt.

Tänk om alla kunde ha en matchtröja med forumnicket på på läktaren. =o)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Haha, det har jag :-P

Sv: Apropå nånting...
Hela denna debatt visar ju också på vilket otroligt engagemang det faktiskt finns bland oss TIK-supportrar, vilket i sig gör mig glad! Tänk om ingen brydde sig...

Spelarna s k a sköta sig, för alltid är det någon supporter som är ute i svängen. För mig får spelarna gärna gå ut och ha kul men drick med måtta!
Spelarna bör alltid ha i bakhuvudet att de företräder klubben och att det sticker som f-n i ögonen på oss supportrar om någon inte sköter sig. Vi lägger faktiskt ner våra surt förvärvade pengar i klubben (och indirekt i era löner).

Därmed är denna debatt avslutad även för min del.

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Nja jag skulle bli uppdunkad då o det vill inte my pretty face. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer