Simmalugnt: Ja, Viktor Wallin kan vi väl placera in bland topp 5 sämsta värvningar i historien, vågar jag sticka ut och säga topp 3 ?! =)
Inlägg: 1393260
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
- Gudabenådad offensivt skicklig junior som fått kämpa mycket i motvind de senaste säsongerna. Jag gillar värvningen eftersom han har en stor uppsida om han kan lyckas. Riktigt snabb, extremt tekniskt skicklig och en bra målgörare. Är dock väldigt liten och får svårt med det fysiska spelet. Måste spela intensivt i högt tempo för att vara bra.
Så löd Jimmys omdöme i fjol. Vi kanske ska bättra på tryoutkonkurrensen?