+ 2
Inlägg: 1393317
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Ari Vallin funkar för mig men jag ser ju hellre Skrbek. Klart är iaf att vi måste in med en back så att vi inte startar säsongen med sju backar. Men visst, fallet från Caslava och Strålman till Ari Vallin känns ganska hårt :)
+ 1
Ari Vallin? Använd dom pengarna till att köpa ut linkan ur klubben istället. Vi får försöka klara oss utan en stjärnback helt enkelt, det får gå ändå.