Inlägg: 1393330
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag misstänker väl att det är där skon klämmer. Skrbek vill säkert ha mer pengar än vad han är förtjänt av egentligen. Majesky då?
Men det blir nog bra det här i slutänden. Det är bara att borra ner huvudet och köra, det värsta som kan hända är ju bara att allt går åt helvete ändå. Man hoppas ju att det kommer att gå vägen och om det skulle göra det så kommer jag förmodligen att bli religiös.