+ 2
Inlägg: 1393337
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Får Pärra vara hel den här säsongen och skyffla in puckar så tycker jag vi har ett jädrigt bra lag faktiskt.
Tror många blir förvånade i vinter :-)
Tror många blir förvånade i vinter :-)
+ 1
Det kanske rent av blir Hertzberg som vilar, han verkar ju inte ha imponerat speciellt mycket på träning än så länge.