Kerstin_k: Hm, jo, fast i bästa fall tror jag att Jonte kan nöta på hyfsat i 3-4:e länk. Oavsett hur harmonisk han nu än är är han sannolikt inte i närheten av Jonte -06. Men visst, funkar han som billig fyllnadsspelare så absolut, fine by me.
Annars tror jag på en ganska jämn(grå?) massa med några utropstecken. Vill helst se laget på is innan jag uttalar mig närmare om vilka de kan vara, men spontant känns det ju nästan omöjligt att inte Vampola är topp 3 i interna poängligan. I mål håller jag Riddarn som etta, tycker Jocke är (iaf har varit) lite för fladdrig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Annars tror jag på en ganska jämn(grå?) massa med några utropstecken. Vill helst se laget på is innan jag uttalar mig närmare om vilka de kan vara, men spontant känns det ju nästan omöjligt att inte Vampola är topp 3 i interna poängligan. I mål håller jag Riddarn som etta, tycker Jocke är (iaf har varit) lite för fladdrig.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar