Magnus Rövarn : Elitseriens ojämnaste målvakt är han definitivt. När han är bra så är han JÄVLIGT bra men där emellan så kastar han in puckarna.
Hade en diskussion med en polare som är brynäsare om Honken för ett tag sedan. Min polare var övertygad om att det var Honkens klubbhjärta som fick honom att flytta hem till Brynäs. Själv är jag övertygad om att han inte hade så många fler bud och om han hade haft det så hade han spelat där han fått mest pengar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hade en diskussion med en polare som är brynäsare om Honken för ett tag sedan. Min polare var övertygad om att det var Honkens klubbhjärta som fick honom att flytta hem till Brynäs. Själv är jag övertygad om att han inte hade så många fler bud och om han hade haft det så hade han spelat där han fått mest pengar.