Nu kanske Boyce imponerar tillräckligt för att ta en tröja men när IFSH nu plockar in två forwards från SAIK kanske det varit bättre för honom att vara kvar i IFSH för att spela till sig en plats? Nu när Jonte anlänt borde det väl finnas utrymme för det.
Inlägg: 1393712
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Frella: aldrig hört så mkt beröm som fribeg får. Det glädjer mig men höjer mina förväntningar på honom .vilket inte är rättvist då karln är så ung. Iaf idag ska vi krossa aik pikkarainen vs blomdahl i repris .