1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1393918

Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
RubinCarter: har c- max och betalar 519 då är det fotboll och hockey

Svarskommentarer

Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
berra: CD, vill ju ha 649.
www.canaldigital.se/Utbud/Parabol/Familjepaketet-med-Canal-Plus-Max/

Men om det bara är 4 extra kanaler, och en gå tex på canal+ sport.
Blir ju bara 10 lag.

Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
berra: vi kan få räkningar på runt 700 spänn ibland, det är olika. Men man får aldrig något vettigt svar av dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.