1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1394081

Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
"Ska vi säga 2-4 ikväll och att målskyttet lossnar direkt för Pikkarainen? Dock med ett litet utropstecken för en hård träning i benen hos grabbarna. Slipper vi utvisningsbåset så orkar vi matchen ut ändå. 2-4 slutar det ikväll, gott folk.
Olle Kommentera +1 [Gilla : 1 röster] [Ogilla : 0 röster] Idag kl. 16:18"


Måste säga att jag inte var helt åt helvete med min tippning! Bortsett från det där med utvisningsbåset då, där verkar vi verkligen ha samlat kraft ikväll...

Svarskommentarer

Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
Olle: Vi krossar, vi mosar, vi slår i hjäl... The Big Red Machine is back!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...