1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1394096

Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
Olle: Värre än Saida det där....läskigt.

Jag har tappat en bilnyckel förresten. Någon aning om var den är....? :-)

Svarskommentarer

Sv: AIK-Timrå i Sollentuna
De som imponerade mest på mig igår var i fallande ordning:

1. Vampola - Byter bort Hirsco mot Vampen alla dagar i veckan. Håller i pucken bra och lägger fina mackor till medspelare. Ser ut som han vill agera och vara en kapten på banan.
2. Hagos - Snodde pucken mer än en gång från AIK:are. Bra offensivt och defensivt.
3. Lundström - Såg stabil ut och gjorde några svettiga räddningar.
4. Dalhrot - Stabilit defensivt spel i egen zon.
5. Pikkarinen - Såg tänd ut, hade bra fart på rören och proppade friskt.

Några som inte imponerade:

Jonte såg matchotränad ut och hängde inte med i tempot. Kändes återigen som han var mer inne på att styra spelet än att göra grovjobbet. I en sargsituation bakom AIK kassen blev han enkelt frånåkt av AIK back.

Bagarn låg fel i timingen i flera tacklingar defensivt och uträttade inte mycket offensivt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...