4-1 verkar vara segermelodin på försäsongen.... Ser bra ut och som sagt..en jäkla bra mix gammalt och ungt och hungrigt av spelare som vill visa att man duger till och så har vi några jokrar i skjortärmarna också lr ska vi säga "Nubbens fingertoppkänsla för spelare"! Jag fram mot att se Timrå lira o fiska poäng i närheten av mig i vinter dvs...Växjö..Jönköping och Linköping!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ser bra ut och som sagt..en jäkla bra mix gammalt och ungt och hungrigt av spelare som vill visa att man duger till och så har vi några jokrar i skjortärmarna också lr ska vi säga "Nubbens fingertoppkänsla för spelare"!
Jag fram mot att se Timrå lira o fiska poäng i närheten av mig i vinter dvs...Växjö..Jönköping och Linköping!
Lall On Lall On..