+ 3
Inlägg: 1394220
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Våra nyförvärv.
Torp: "Vi har ett riktigt bra gäng också. Det är nästan konstigt men redan nu känns det som man har varit i klubben och staden hur länge som helst. Det stämmer bra tillsammans och alla trivs riktigt bra. Det är viktigt också"
Torp: "Vi har ett riktigt bra gäng också. Det är nästan konstigt men redan nu känns det som man har varit i klubben och staden hur länge som helst. Det stämmer bra tillsammans och alla trivs riktigt bra. Det är viktigt också"
Redigerad kommentar
Länkar:
Timrås tio nyförvärv jagar upprättelse - ElitserienHär är Timrås alla tio nyförvärv i sommar - Elitserien
Timrås tio nyförvärv jagar upprättelse - ElitserienHär är Timrås alla tio nyförvärv i sommar - Elitserien
+ 1
... så verkar det som att #3 Dahlroth tagit ytterligare ett steg iår.
Tror och hoppas han slår igenom på allvar i Elitserien denna säsong.