RubinCarter: Jag tror nog att man ska se det som en enorm bonus och en ära om hemvändare dyker upp och avslutar karriären hos oss, inte som en förpliktelse, skyldighet eller något man kan räkna med.
Är det någon som vet om det finns planer på att sända bild från SCA-cupen? Det skulle ju inte vara så tokigt, det kan inte krävas någon speciellt avancerad utrustning?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer