+ 2
Inlägg: 1394438
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Nä den är ju nordamerikansk. Till och med där skall ni ha in lite NHL hahaha
+ 2
Har väl nå snevuxna Contorta-hybrider som skulle passa bra kanske?