Johnny Bravo: Synd att behöva höra formuleringar som "sliten" redan nu men samtidigt är det säkert ingen fara alls. Bara att vända det till något positivt, nu får ju både Hertzberg och Hedström en chans att visa upp sig från start.
Inlägg: 1394622
Svarskommentarer
Sv: Försäsongen 2011
Olle: Ja, det är positivt att de är försiktiga och inte riskerar något. Vis av erfarenheten kanske....