1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1394622

Sv: Försäsongen 2011
Johnny Bravo: Synd att behöva höra formuleringar som "sliten" redan nu men samtidigt är det säkert ingen fara alls. Bara att vända det till något positivt, nu får ju både Hertzberg och Hedström en chans att visa upp sig från start.

Svarskommentarer

Sv: Försäsongen 2011
Olle: Ja, det är positivt att de är försiktiga och inte riskerar något. Vis av erfarenheten kanske....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.