1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1395691

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Jag hade gissat på att en SÄNKNING av biljettpriserna kanske hade genererat lite mer folk och kanske mer vinst? Jag är dock ingen ekonom, jag får inte den där ekvationen att gå ihop. Snart har vi väl en sån där "få igång publiken"-grej också för att det ska leva om i hallen. "Let's go Range...eh jag menar Timrå!"

All cred till dom som står där varje hemmamatch iaf.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Börjar vi förlora nåt gruvligt så INTE tänker Jag stå o skrika:" Vi Älskar Timrå!" det är ett som är 1000% säkert o det kan ni hoppa upp o klappa era skära skinkor på.

Jag ska göra som man alltid gör när man blir sviken av nån man älskar:
Låta sitt hjärta blöda o sörja!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer