Johnny Bravo: Fast jag känner lite annorlunda det här året. Förra året var laget så mycket bättre på papperet än vad de visade på isen, så då förtjänade de att buas ut. I år har vi seriens sämsta lag på papperet. Så nu behöver de ännu mer stöd. Och något säger mig att det här laget lär svara bättre på klacken och publikens stöd än förra årets. I fjol kändes det ju som att det inte spelade någon som helst roll om folk skrek sig hesa. De spelade som skit ändå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förra året var laget så mycket bättre på papperet än vad de visade på isen, så då förtjänade de att buas ut.
I år har vi seriens sämsta lag på papperet. Så nu behöver de ännu mer stöd.
Och något säger mig att det här laget lär svara bättre på klacken och publikens stöd än förra årets. I fjol kändes det ju som att det inte spelade någon som helst roll om folk skrek sig hesa. De spelade som skit ändå.