Larssons skada är ju inte så mycket att säga om, otur helt enkelt. Samma får väl sägas om Torps skada, en smäll under en match.
Pikko och Vampola har väl vilats som säkerhetsåtgärd, kan väl ses som positivt att man tar det säkra före det osäkra. Är det problem som kommer att fortsätta är det trist som f-n.
Alla lag har ju lite skavanker till och från, svårt att komma ifrån.
Det som gör mig mest orolig är att man vilat Pärssinen från träning, säkerhetsåtgärd det också tydligen....men med hans historik är man ju alltid orolig. Ska jag vara ärlig är jag orolig så fort han är på isen, bara väntar på att han ska ta sig för ryggen...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Larssons skada är ju inte så mycket att säga om, otur helt enkelt. Samma får väl sägas om Torps skada, en smäll under en match.
Pikko och Vampola har väl vilats som säkerhetsåtgärd, kan väl ses som positivt att man tar det säkra före det osäkra. Är det problem som kommer att fortsätta är det trist som f-n.
Alla lag har ju lite skavanker till och från, svårt att komma ifrån.
Det som gör mig mest orolig är att man vilat Pärssinen från träning, säkerhetsåtgärd det också tydligen....men med hans historik är man ju alltid orolig. Ska jag vara ärlig är jag orolig så fort han är på isen, bara väntar på att han ska ta sig för ryggen...