1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1395795

Sv: Apropå nånting...
Berglund: En spelare som inte gjort något särskilt annat än att vara bra i Norge i sin karriär (Robinson) kan inte heller vara dyr.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Nä men nånstans måste ju "backpengarna" ligga, för jag kan inte tänka mig att dom ligger på någon av dom andra förutom Hedman.

Skogs
Jokkela
Kolan
Sebbe

Om dom bytt dom med

Robinson
Hedman
Torp
Högström

hur får man det till 10% sparande, låter mer som 50% hehe. Får inte glömma Styf heller som knappast var gratis.

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Hur var det som, modo pröjsade Mats "clownnamn" Aasen 15 000 spänn netto i månaden? Det skulle vara kul att veta vad Robinson kostar oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...