Isse: Jag trodde att det var implicerat att öviksbor inte har så mycket att komma med när det gäller spritanklagelser? Har ni alkolås i alla bilar i den stan än?
Isse: Där har du fel. Jag hörde igår, då jag stod på Domus-trappan och sänkte ett par pilsner, att det tydligen bara var 2 av de dömda som sympatiserade med Timrå IK. Resten skulle tydligen vara inflyttade Öviksbor som kommunen däruppe inte ville veta av och hade stödplacerat i Sundsvall/Timrå-området.
Såg Challe på kyrkogatan gåendes mot Adolf, och sedan Nubben gå åt ja och nej parken, kan det ha varit Don Corlone Johansson som sammanställt dem för att tacka dem för deras sånär lyckade uppdrag?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer