1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1396145

Sv: Apropå nånting...
bj21: Jag är inte riktigt av den uppfattningen. Visst en träningsmatch säger kanske inte så mycket om hur omgångarna 25-40 kommer att se ut men jag tänker ändå att det är intressant att se hur långt man kommit i lagbygget/sammansvetsandet. För timrå, som inte kommer att värva mer så är det kanske mer intressant än vad det är för modo eftersom ni väntar på tre spelare som ska in i laget och som förmodligen kommer att röra om i femmorna och spelet i största allmänhet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: inte värva mer...du har gett upp hoppet om en backvärvning mao?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...