mikenomad: Tja vad ska man säga. Han har väl typ 9 matcher kvar på sig att övertyga så det kanske är lite tidigt att dra slutsatser. Mina förväntningar är fortsatt låga.
Edit: Frågan är väl vad som är en rimlig nivå för att han ska få kontrakt säsongen ut. Det är väl mer eller mindre klart att han ska fortsätta?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Edit: Frågan är väl vad som är en rimlig nivå för att han ska få kontrakt säsongen ut. Det är väl mer eller mindre klart att han ska fortsätta?
Redigerad kommentar