Tycho: Hm. Skulle inte ranka honom som en förstaback, men han är onekligen en kille som är van att spela mycket på hög nivå så god ES-klass bör han kunna hålla. Han är dessutom mitt i karriären, till skillnad mot Vallin, så det är också ett plus.
Tja, hellre Jerofejevs än ingen back alls. Vi behöver 8 backar när serien startar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tja, hellre Jerofejevs än ingen back alls. Vi behöver 8 backar när serien startar.