RocknRolf2: den här snubben var inte nådig i sitt tips!! citat "Laget man ställer på benen i år måste vara något av de svagaste lagen jag sett i en elitserie" nej i år ska alla som tippat timrå dyng sist få äta upp det dom sagt. timrå mot slutspel!!!!
Meriter i dagens lag (från EP): NHL experience: 193 GP WC experience: 152 GP OG experience: 4 GP Elitserien experience: 3143 GP Allsvenskan experience: 859 GP SM-Liiga experience: 742 GP KHL experience: 226 GP Czech experience: 457 GP AHL experience: 785 GP NLA experience: 57 GP
Visserligen är ju meriter i sig långt ifrån hela sanningen men det visar ändå att det inte är ett gäng blåbär vi ställer på isen. Dessutom är det inte ett Leksands- eller Modolag där många är på deken utan flertalet är mitt i sina karriärer.
putte_patte87: Hur bra koll har de egentligen? Bara det där att inte ens få rätt namn på spelarna tyder på hur mycket research som är nerlagt.
Tror många förståsigpåare kommer få en chock av Timrå i år.
Men som jag sagt till alla jag pratat med: "Det kanske blir kvalserien till slut för Timrå men det kommer bli mycket roligare att titta på dem spela i år"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
nej i år ska alla som tippat timrå dyng sist få äta upp det dom sagt. timrå mot slutspel!!!!