Bragd-Birger: Frölunda kan kanske bli vassa den här säsongen. bl.a. Kahnberg verkar hittat tillbaka till sitt gamla jag. Iaf visade han prov på det idag mot Färjestad iaf.
dr-nix: Vi kommer definitivt inte att få något gratis mot dom i år. Försäsong är försäsong men dom verkar ha byggt ett riktigt starkt lag. Dom lär dessutom vara uppe i varv redan från start, dom har ju mött riktigt bra motstånd nu på försäsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer