Bragd-Birger: glöm inte bort att fbk har gjort ett tränarbyte som känns så där. Jag tror att Czerneski (öh, stavning) aspirerar på platsen som förste tränare att belönas med en fot i arslet. Får den känslan.
Nu lär vi inte kunna mäta oss med fbk i det långa loppet, men där tror jag att vi kan se några fler vinster/poäng i år mot för ifjol.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu lär vi inte kunna mäta oss med fbk i det långa loppet, men där tror jag att vi kan se några fler vinster/poäng i år mot för ifjol.