Adam Karlsson: Precis sånt här vi behöver inför säsong premiären! Så kallade "experter" som tippar oss långt ner, med all rätt kanske.
Vi har bland det sämsta laget på papperet, men också bland det mest intressanta lagbygget. Killar som Torp, Önerud, Andersson x2, Hagos osv. Jag tycker det här lagbygget påminner väldigt mycket om det lag vi hade 06/07. Och så bra har vi aldrig varit, innan skadorna dvs. Så jag blickar framåt mot en väldigt spännande säsong!
Dock är jag nog lite mer optimistisk än dom flesta andra :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har bland det sämsta laget på papperet, men också bland det mest intressanta lagbygget. Killar som Torp, Önerud, Andersson x2, Hagos osv. Jag tycker det här lagbygget påminner väldigt mycket om det lag vi hade 06/07.
Och så bra har vi aldrig varit, innan skadorna dvs. Så jag blickar framåt mot en väldigt spännande säsong!
Dock är jag nog lite mer optimistisk än dom flesta andra :-)