RocknRolf2: Jag tycker att man ska fokusera mer på att vårda den spetskompetens vi har och mindre på att kickstarta jontes "forna storhet". Om han nu är pånyttfödd som hockeyspelare så kommer det att märkas utan att han ska serveras mackor av Vampola.
Nu menar jag inte att vara överdrivet kritisk mot just jonte utan jag tycker helt enkelt att man borde placera en spelare i förstalinan som underlättar för Vampola/Pärra, inte placera spelare runt jonte som underlättar för honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu menar jag inte att vara överdrivet kritisk mot just jonte utan jag tycker helt enkelt att man borde placera en spelare i förstalinan som underlättar för Vampola/Pärra, inte placera spelare runt jonte som underlättar för honom.