RocknRolf2: Förövrigt tror jag det är extremt viktigt för Jonte att han känner ett mkt stort förtroende hos tränarna, några enkla mål och poäng kan vara skillnaden för honom själv. Men såklart laget framförallt, Jonte skall spela på samma premisser som övriga. Förtroende o tillit är nog AO i hans fall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men såklart laget framförallt, Jonte skall spela på samma premisser som övriga.
Förtroende o tillit är nog AO i hans fall.