1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1397555

Sv: Apropå nånting...
"Sen tror jag tyvärr att det inte ens finns på kartan att dumpa jonte och värva nytt. Det finns förmodligen ingen på hans nivå som spelar för samma pengar, DET ser jag också som den klart övervägande anledningen till att han spelar hos oss"

Olle: Det är just hans nivå som måste testas, sedan kan du ju glömma att han spelar för samma peng han har under tryouten om han blir kvar,
Blir han kvar får han sin marknadsmässiga lön, dvs det tredubbla.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RTS: Det finns massor av andra spelare, vars nivå bör testas, innan jonte synas under lupp. Vad är det tredubbla av ingenting? Vad har han idag, 20 000 kr?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer