erathoo: kommenterar mig själv eftersom det blev lite knasigt - det blev lite fel om luleå, det jag menade är att med facit från fjolårssäsongen , där Luleå överraskade alla positivt - med en då på papperet svag trupp - då tycker jag man kan förvänta lite mer nyanser i analyserna än vad vi fick från käre Rehnberg, SVT's 'hockeyexpert'. Kanske han kunde spekulera lite OM något lag skulle kunna överraska på liknande sätt i år....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kanske han kunde spekulera lite OM något lag skulle kunna överraska på liknande sätt i år....