Vila i frid Stefan..fan va tråkigt..vart riktigt lessen nu.
Inlägg: 1398203
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Svenska ambassaden i Moskva ska nu ha bekräftat att Liv är bland de omkomna.
Vilken oerhört mörk dag för hockeyn.
Vilken oerhört mörk dag för hockeyn.