1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1398294

Sv: Apropå nånting...
Ambroo:

Jo han hade verkligen det där som utmärker en stor målvakt. Att fick han inte vara med i spelet så kunde han ju stå och somna till rejält.

En egenskap som han delade med exempelvis Lindbäck och Markström.

Det känns SÅ fel att använda dåtid när jag skriver om Liv.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Som förälder lider man nåt oerhört med honom som inte fick vara med och se sitt barn växa upp. Precis allt man värderar som förälder och håller högt bara försvann idag. Självklart också med mamman och barnet som idag miste sin livskamrat och pappa. Jag måste nog gråta en skvätt tror jag.

Sv: Apropå nånting...
Vi pratar om Liv mycket med all rätt.

Men har någon funderat kring Vampola vars båda tjeckiska medspelare i landslaget Jan Marek och Karel Rachunek avlidit. Skulle vara intressant och höra vad han säger..

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer